IKLAN #1

Friday, October 22, 2010

Kedah 0-0 Kelantan dan tragedi celup tepong

salaam & good day all

20 October 2010, jam 2330 aku dengan setianya mengadap laptop Apat yang aku pinjam ni dan dengan penuh semangatnya membukak Google Chrome browser dan jugak application Internet Super TV (Super la sangat..haha). separuh akhir Piala Malaysia antara Kedah dan Kelantan akan bermula dalam 15 minit lagi dan aku konon2 la nak bersedia awai sikit. bukak website HKC, tengok kat chatbox ramai ni malam ni. biasa la, malam game stadium maya kat HKC pon ramai. lepaih tu aku teruih klik RTM1 kat Internet Super TV tu, dengan yakinnya menunggu keluaq stream untuk RTM1 sebab dalam sejam sebelom tu OK ja, dan takdak masalah apa pon tengok stream RTM1.

aku switch sat pi ke chatbox HKC. alamak! khabaq tak baek. ada beberapa forumers yang claim strem RTM1 tak jalan..huhuhu..dengan penuh 'anxious'nya aku bukak window stream RTM1 tu dan damn! memang takdak pon. try untuk the next half an hour pon sama ja sebelom aku give up. potong betui la, aku dah gila bersemangat dah daripada siang lagi. siap kena marah lagi dengan bini sebab bukak lagu hijaukunig kuat2 dalam rumah..hahaha..anyway seri 0-0 dan khabarnya main macam hampeh. tapi look at the bright side, at least tak concede dan this will force Kelantan to win this weekend untuk depa layak masuk final. a score draw for us will be enough. semoga Super Internet TV ni tak jam la weekend ni. lama tu aku tak tengok Kedah main. last sekali tengok masa lawan Perak awai musim haritu ha.

ni dia lagu keramat kita, PULUN KEDAH PULUN!!!!




semalam dinner bini aku buat sotong dan udang celup tepong. fuhh..memang cantik menarik kau memang the BOMB la. punya la menarik, aku tak sempat nak tangkap gambaq sebab tak tahan nak makan..hahaha..tapi ada pulak tragedi yang memang potong betui ke'enjoy'an kami melantak sotong & udang celup tepong tu. boleh pulak sos Lingham yang aku baru beli Ahad lepaih rasa macam masam sikit. then bini aku tengok sikit tarikh expired dia.



1st picture ialah the sos Lingham yang aku cerita ni. 2nd picture is the expiry date which read '170410'. oh, the horror! it's 6 months expired man. patut la masam semacam ja. terus rasa sakit perut walaupon tak sakit pon sebenaqnya, it's all in the mind ja.

then aku belek2 lagi sekali tarikh expired dia sebab rasa cam pelik pulak expired dah 6 bulan tapi kedai tu still jual. ropa2nya aku ada jumpa 1 lagi tarikh bawah tu, expired dia read '30-10-2011'. hilang sakit perut aku...hahahaha.



tapi awat yang dia masam aku pon taktau. botol besaq pulak tu, tensi aku. macam nak kena beli lain ja ni..huhuhu

ok la, it's Friday and have to get ready for prayers. ciao.

No comments: