IKLAN #1

Saturday, October 18, 2008

Operation Getting Back My Fitness...launched!!!

salaam all

aku ada cakap nk get back aku punya fitness dalam aku punya pos sebelom ni. well aku dah start malam ni. tadi main badminton kat Taman Megah ngan member2 ofis. main 4 set ja aku, tapi mengah la jugak sebab dah lama tak main. nasib baik aku memang suka main badminton, so tak la senang2 aku quit dari operasi mendapatkan balik fitness ni. sekarang tengah tunggu baby tengok sutun, then nk masuk tidoq

esok pagi sambung operasi. main tenis ngan budak2 syed putra. kaki2 tenis lama ni pon dah lama tak join. jangan yat tenuk nk buat tahana dah la esok pagi dok pi kensel pulak

oh, mengambil inspirasi dari diksha punya blog yang ada picture of the week feature, aku pon buat gak...haha. gambaq pertama yang aku letak ialah gambaq family yang pertama kali dapat ambik time raya hari tu :-)

No comments: