IKLAN #1

Saturday, October 11, 2008

kala pagi sejuk bersedu

salaam all

jam menunjukkan sudah masuk 4.42 am. aku masih terkebil2 berseorangan di hadapan pc sambil tertanya2, kenapa aku sedu yang agak lama di pagi hari ini? apakah maknanya sedu ini?

apakah ia cuba mengingatkan aku yang aku lupa makan ubat semalam? tapi aku sudah makan ubat2 tu tadi
apakah ia cuba mengingatkan aku yang tidor di luar terlalu sejuk?
apakah ia cuba mengingatkan aku supaya masuk tidoq di dalam?
apakah ia cuba mengingatkan aku dengan betapa konsistennya gangguan servis Streamyx berlaku?
adakah ia cuba mengingatkan aku untuk tutup Astro yang aku terlupa tutup semalam?
or, ia cuma cuba mengingatkan yang aku sudah tua? tapi sedu happened to people from all ages

sudah 20 minit, tapi sedu ini masih belum pulih. apakah yang patut aku lakukan untuk memulihkan sedu ini. any suggestions are appreciated.

guess i will just go back to sleep and try to sleep again.

1 comment:

Elylinn said...

sedu tu makna kata nak membesar lagi, kekeke, so most probably diet abang tk jadi la kot (^-^)