IKLAN #1

Friday, November 21, 2008

tidur di atas kerusi

salaam all

sejak aku kerja shift 8 malam - 8 pagi daripada Selasa malam haritu, dah jadi kebiasaan aku tidoq ataih kerusi sampai hari ni. di tambah pulak dengan kehadiran kerusi malas idaman hati sejak beberapa ketika dulu kat rumah lagi la sakan aku tidoq ataih kerusi

sungguh nikmat rasanya especially tidoq ataih kerusi malas aku. akan aku postkan gambaq kerusi malas aku dalam ni nanti

bahaya dak taktau tidoq ataih kerusi ni? aku dok rasa sedap ja la ni, tapi takut la kalau2 ada bahaya dia yang aku taktau. sapa2 yang tau mintak tolong nasihat ye. nak harap diri sendiri memang aku tak berupaya nak melarikan diri daripada nikmat dunia ni..huhuhu

1 comment:

Elylinn said...

pssttt... nak khidmat hiasan dalaman tak, tak mahal, harga kawan2 jek, rm50 per hour.. heeee, bole? tak bole?