IKLAN #1

Tuesday, November 9, 2010

dinner semalam....best

salam & good day all

seminggu jugak aku tak update blog ni, Arsenal kalah punya pasai...hahaha. tensen aku, tambah lagi tensen dengan a few other issues, terus takdak mood aku nak update. selalu aku cakap kat bini aku; 'tak rasa la nak tulis apa2'. so macam tu la

sampai la semalam dinner time. bini aku buat segala macam benda pon dia grill..hehehe. atas request aku jugak. pernah sekali masa aku kat Malaysia tengok dia masak menda ni kat Melbourne ni, macam sedap saja. aku pon request la semalam dia buat camtu gak. tengok pon rasa macam dah sehat sikit, belum makan lagi ;-)

maka, terjadilah dinner kami semalam dengan makanan macam gambaq kat bawah ni


 


benda2 makan dalam pinggan2 gambaq atas ialah

1. ayam drumstick
2. ayam kepak
3. ayam fillet
4. asparagus
5. carrot
6. terung (urgghhh...tapi ku telan jua)
7. tomato (urgghhh x2..tapi ku telan jua)

semuanya grill, dan terasa sunggoh sehat. maka dengan ini aku berikrar akan belajar macam mana nak buat masakan ni sebelom aku balik Malaysia :-)

tu la dulu buat masa sekarang. nanti update lagi. ciao.

No comments: