IKLAN #1

Tuesday, May 17, 2011

dah lama dah....

Lama sunggoh aku tak update tempat ni. Tiada alasan lain melainkan malas semata2. Tapi lepaih tengok adek perempuan aku sorang tu berazam nak update blog dia at least 1x sehari sepanjang dia cuti ni aku rasa tercabar la pulak. Jadi aku pon coba la mengembalikan kerajinan aku utk update tempat ni dengan cerita diri aku dan keluarga. Tentunya takle nak capai tahap ‘penggila update blog dan twitter” seperti adek perempuan aku sorang tu, tapi aku nak cuba setkan target update at least 3x seminggu dulu buat masa ni. And I’ll take it from there la sampai la aku dapat sampai tahap adek perempuan aku penggila update blog dan twitter tu..hahaha

And it begin with the next entry (yes, supaya entry count aku ada banyak sebab tu aku tak include dalam entry ni..ngehehehe)

Ciao.

No comments: